مجله ایمان

طراحی سایت با فروشگاه ساز و امکانات آن

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۳۱ ب.ظ

 

 بر همین پایه محیطی مطمئن و به صرفه را آماده کرده‌اند تا همه هموطنان عزیز و افرادی که می‌خواهند به طراحی سایت فروش مبادرت کنند بتوانند به راحتی و بدون دارا بودن هرگونه مهارت در عرصه برنامه نویسی برای خود عرصه خرید و فروش اینترنتی را تدارک ببینند. همه قابلیت‌های طراحی سایت از جمله هاست، فروشگاه ساز، قالب‌های حرفه‌ای که به طور کاملا مجانی می‌باشد و شما فقط با چند کلیک به هر آنچه می‌خواهید می‌توانید برسید. طراحی سایت فروشگاهی در فروشگاه ساز پرتال ساز احتیاجی به هیچ دانش برنامه نویسی نداشته و همه مراحل پیاده سازی یک طراحی سایت فروشگاهی را به طور خودکار عملی می‌نماید.

 

 

قابلیات فروشگاه ساز پرتال ساز

در حال حاضر برگزیدن مناسب‌ترین فروشگاه ساز که قادر باشد به طور کاملا حرفه‌ای یک فروشگاه مجازی سهل و البته حرفه‌ای را حمایت کند به خاطر نبود اطلاع از نحوه طراحی سایت و پدید آوردن فروشگاه آنلاین امری دشوار و همینطور پر هزینه است. این امر باعث پدید آمدن انگیزه در گروه طراحی سایت «پرتال ساز» شد تا این قابلیت را در میان خیل فروشگاه ساز‌ها تهیه کند تا همه اشخاص قادر باشند به خواسته خویش یعنی دارا بودن یک طراحی سایت فروشگاهی قوی و با حداقل هزینه دست یابند تا مخاطبان به منظور کار تجاریشان تجربه کسب و کار و فروش آنلاین را افزون بر شیوه‌های کسب و کار سنتی در برنامه خود داشته باشند.

 

به چه علتی برای طراحی سایت بایست فروشگاه ساز پرتال ساز را انتخاب کرد؟


فروشگاه ساز پرتال ساز به منظور هر گونه کالای شما از جمله نرم افزار و سخت افزار و محصولات متداول در بازار قابلیت خرید آنلاین را به طور فوق حرفه‌ای به شیوه‌های گوناگون نظیر خرید پستی و غیره فراهم می‌نماید. دقت کنید که «پرتال ساز» هر روز در حال ترقی است پیشرفت پرسرعت فروشگاه‌ها و ایندکس نمودن فوق العاده، بهره گیری از هر گونه کد و اسکریپت در قالب فروشگاه‌ها، نگذاشتن هیچ نوع تبلیغی در فروشگاه‌ها، قابلیت لود و بارگذاری مجانی تا ۳۰۰ مگا بایت، تدوین گر حرفه‌ای فارسی، فرم تماس با مدیریت فروشگاه، قابلیت پدید آوردن فروشگاه با چهار زیر دامین، این‌ها بخشی از توانایی‌های فروشگاه ساز پرتال ساز می‌باشد که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ویترین خودکار
چینش ویترین اصلی فروشگاه طراحی سایت خود را به فروشگاه ساز پرتال ساز بسپارید. فروشگاه ساز پرتال ساز، در کمترین زمان ممکن، یک وی‌ترین فعال و تکمیل شده از همه محصولات درون فروشگاه شما را می‌سازد. توصیه‌های خاص، محصولات اولویت دار (از نظر فروشنده)، محصولات گزینش شده به طور اتفاقی از همه فروشگاه‌ها و پاساژ‌ها، تازه‌ترین‌ها، پر فروش‌ترین‌ها، محصولات سفارش شده، تماما در وی‌ترین خودکار فروشگاه‌تان قرار می‌گیرند. در هر مرتبه از بازدید کاربر از وی‌ترین فروشگاه‌تان، کالاهای دیگری برای نشان دادن برگزیده می‌شود و در برابر چشمان بیننده و کاربران و مشتری‌ها جلوه می‌کند. افزون بر وی‌ترین اصلی، در قبال هر طراحی سایت فروشگاهی هم یک وی‌ترین خودکار حرفه‌ای برای محصولات شما ساخته می‌شود. 
مولفه‌های منحصر به فرد به منظور هر دسته بندی
محصولات را با همه خصوصیات و مولفه‌های کوچک آن برای کاربرانتان توضیح بدهید. فروشگاه ساز پرتال ساز، این قابلیت را برای شما با همه نیرو آماده کرده است. به منظور دسته بندی، قابلیت مشخص کردن انواع مولفه‌ها را شما در اختیار خواهید داشت. مولفه‌های متنی، مولفه‌های کمی، نقاط قوت و ضعف. مولفه‌های قابل نمایش در سرمشق سایت، مولفه‌های با نشانگری خودکار و مولفه‌های قابل قیاس. به منظور هر دسته بندی از مولفه‌ها هم قابلیت مشخص کردن سر گروه، برای دسته بندی آن‌ها موجود می‌باشد. در موقع نشان دادن محصول در وی‌ترین، در صفحه توضیحات و در صفحه قیاس با سایر محصولات، مولفه‌ها و ویژگی‌های محصول هم نشان داده خواهد شد و یک کالا را با همه توضیحات مورد نظر فروشنده، به خریداران می‌شناساند. در موقع نشان دادن محصولات در وی‌ترین دسته بندی، مولفه‌های کمی نشان داده می‌شود و به مخاطب در فیل‌تر کردن محصولات و دستیابی به محصول مورد نظر یاری می‌کند. 
خصیصه روشن فروشگاه ساز پرتال ساز، ایجاد گونه‌های ویترین‌های خودکار با قابلیت‌های زیاد، برای نشان دادن همه محصولات به کاربران و کمک به آن‌ها در گزینش صحیح محصول مورد نظرشان با مهیا کردن مقایسه بسیار دقیق محصولات با یکدیگر. افزون بر وی‌ترین اصلی و وی‌ترین هر فروشگاه که به حالت خودکار تعبیه شده در قبال هر طبقه و گروه از کالا‌ها، یک وی‌ترین خودکار نیز بوسیله سیستم ساخته می‌شود. 
ضمانت، رنگ، برند، شناسه یا سریال کالا
همه قابلیت‌هایی که به منظور انواع فروش مورد احتیاج است در این قسمت عرضه می‌گردد. فروشگاه ساز پرتال ساز همه آن قابلیت‌ها را در اختیار کاربران می‌گذارد. در این سیستم، قابلیت مشخص کردن انواع ضمانت نامه با انواع شرط‌های بالا بردن قیمت موجود است. همینطور به منظور هر محصولی قادرید رنگ‌های خود محصول و موجود را داخل کنید. رنگ خود محصول، رنگی می‌باشد که یک محصول در آن رنگ بوسیله سازنده آن ارائه شده است. رنگ موجود، رنگی می‌باشد که فروشگاه آنرا به عنوان موجود به منظور فروش در فروشگاه ارائه می‌دهد.. شما قابلیت مشخص کردن اختلاف قیمت در قبال رنگ‌های گوناگون را دارید و این اختلاف قیمت در قیمت نهایی محصول موقع خرید اثرگذار می‌باشد. برند در این سیستم به حالت کامل و جامع حمایت می‌گردد. نشانگر‌های برند، همه کالاهای موجود در فروشگاه از تولیدکننده را در اختیار و دید خریدار قرار می‌دهد و قابلیت فیل‌تر نمودن و سرچ در آن‌ها را به آن‌ها داده می‌شود. افزون بر کد محصول، که در طراحی سایت فروشگاهی، برای فرق نهادن بین محصولات به کار می‌رود، فروشنده قادر است به منظور هر محصول یک سریال یا شناسه هم لحاظ نماید این کد سریال، غالبا در هماهنگی میان محصول روی سایت و انبار و سیستم انبار داری کارا می‌باشد.

  • میترا سلامت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی