مجله ایمان

تایپوگرافی یک عنصر اساسی طراحی شده است. آیا شما ایجاد مواد چاپ، طراحی وب سایت، از ابتدا، و یا کار با وردپرس و تم های درک اصول اولیه به شما یک راه طولانی را. به همین دلیل در پست امروز من کتاب پانزده تایپوگرافی ضروری است که کمک خواهد کرد که هر کسی از طراحی تازه کار به متخصص بهبود مهارت خود را وارد کرده اید.

15 کتاب تایپوگرافی ضروری برای بهبود طراحی هنر و صنعت خود

1. عناصر چاپی سبک

عناصر از تایپوگرافی-styleThis کتاب کتاب نهایی برای هنرمندان گرافیک توسط شاعر و چاپچی رابرت Bringhurst است. این راهنمای سبک ترکیبی از عملی، نظری و تاریخی برای ایجاد یک منبع است که هر طراح مفید خواهد بود.


15 Essential Typography Books to Improve Your Design Craft

2. مقاله در تایپوگرافی

مقاله بر روی تایپوگرافی نخست در سال 1931 منتشر این مقاله بی انتها در تایپوگرافی ضروری مطلق برای هر طراح مشغول به کار در چاپ و یا بر روی وب است. آن نویسنده، اریک گیل، در سال 1882 متولد شد و نامه کنده کاری هنرمند شد. این کتاب شامل خرد به سختی به دست خود را بر روی موضوعات تایپوگرافی و طراحی.

اطلاعات بیشتر

3. فکر کردن با نوع

فکر-با-typeDesign همه چیز در مورد انتخاب شما با فضا و عناصر شما رو برای کار با است. فکر کردن با نوع های نویسنده الن LUPTON یک کتاب برای هر کسی که با کلمات و طرح بندی کار می کند. آموزش شما را به لحاظ طراحی تایپوگرافی فکر می کنم. باید برای هر طراح کتابخانه را داشته باشد.

اطلاعات بیشتر

4. Typographie: راهنمای طراحی

typographieAuthor ایمیل Typographie Ruder است: راهنمای طراحی (در حال حاضر در چاپ ششم خود را) در نظر گرفته یک کتاب درسی بی انتها از طراحی است که نسل از طراحان اصول خود آموخته اند. اگر شما به دنبال برای گرفتن فقط تعداد کمی از کتاب در این فهرست، احتمالا این یکی از آنها باشد.

اطلاعات بیشتر

5. نوع تیم کامل تایپ فیس ترکیب

نوع teamOne از مشکلات اصولی ترین و روی حیله و تزویر یک طراح باید به مقابله فونت جفت شدن است. در این کتاب توسط نویسنده تونی سدون فراهم می کند از تکنیک های طراحان باید به منظور رسیدن به ترکیب نوع حق در هر زمان.

اطلاعات بیشتر

6. من در تعجبم که

من می کنی این کتاب نویسنده ماریان Bantjes می نویسد و روشن مجموعه روشنگری از مشاهدات در فرهنگ و طراحی بصری. در انجام این کار ارائه یک منبع است که خبر اعدامش بسیار می آموزد فقط به اندازه محتوای خود.

اطلاعات بیشتر

7. فقط نوع من: یک کتاب در مورد فونت

فقط، من، typeThis کتاب تایپوگرافی فراتر می رود صرفا تاریخی، فنی، و یا حتی سبک به بررسی جالب و درونگرا سوال: چه فونت های مورد علاقه من می گویند در مورد من؟ یک کتاب عالی برای به دست آوردن دانش طراحی حالی که همچنین دستیابی بیشتر خود آگاهی است. این نیز می تواند شما شخصیت بهتر مشتری بازی کمک به یک تایپوگرافی که بهترین بیان نام تجاری خود را.

اطلاعات بیشتر

8. اسکریپت: اجازه دادن زیبا از عصر طلایی طراحی

scriptsIn این کتاب نویسنده استیون هلر ویترین نوع تایپ که شبیه دست خط از قرن نوزدهم تا اواسط قرن بیستم. یا آنچه که او عصر طلایی طراحی اسکریپت تایپوگرافی می نامد. این کتاب یک منبع بزرگ برای اسکریپت ها که از کلاسیک به خارج از مرکز متغیر است.

اطلاعات بیشتر

9. نوع: تاریخ بصری از نوع نوشتار و Graphic Styles

نوع و بصری-historyThis دو جلد از Taschen توسط نویسنده آلستون W. پورویس تنظیم یک سابقه درخشان از نوع نوشتار و سبک گرافیکی اعم از 1628 به 1938. من شخصا خود این کتاب است، بنابراین من می توانید برای چه شگفت انگیز این جلد را تضمین نماییم. یکی از ویژگی های مورد علاقه من keycards که با هر یک از کتاب آمده است به شما دسترسی به 2،400 اسکن با وضوح بالا از نمونه نوع را است.

اطلاعات بیشتر

10. تکامل نوع: راهنمای گرافیک تا 100 نوع نوشتار برجسته

تکامل از typeAuthor تونی سدون بررسی صد typographies نقطه عطفی نشان دهد که چگونه نوع در طول زمان تغییر کرده است. این یک منبع بزرگ برای هر کسی که میخواهد توانایی درک آنچه می گردد انتخاب چاپی در طراحی است.

اطلاعات بیشتر

11. 365 تایپی

کتاب 365 typoThis یک چشم انداز گسترده در وضعیت فعلی از تایپوگرافی (در سال 2015 منتشر شده) از طریق 365 داستان در مورد نوع، تایپوگرافی، و طراحی گرافیک فراهم می کند. همه با یک صد نفر از جامعه بین المللی طراحی کمک کرده است.

اطلاعات بیشتر

12. چشم اندازی جدید در تایپوگرافی

جدید دیدگاه در typographyThis بررسی طراحی تایپوگرافی ویترین افکار و کار بیش از یک صد طراحان معاصر. این شامل هر دو مقاله، تصاویر، و الهام بخش برای کمک به فشار مرزهای تایپی خود را.

اطلاعات بیشتر

13. تایپوگرافی Sketchboooks

تایپوگرافی-sketchbooksEdited توسط استیون هلر و Talarico Lita نیستند، این کتاب شما فراهم می کند نگاه نادر به ذهن طراحان که ایجاد فونت. یک منبع بزرگ از هر دو الهام بخش و آموزش است.

اطلاعات بیشتر

14. در حال پیشرفت: مشاهده در داخل محتوی قطعات کوتاه ادبی یک هنرمند حروف و پردازش، از مداد به بردار

در این کتاب نویسنده progressIn و هنرمند جسیکا Hische رفتار خوانندگان در فرآیند دست حروف او پشت صحنه نگاه از مداد به بردار. این سویه خاص از هنر و صنعت تایپوگرافی ممکن است برای همه باشد، اما برای کسانی که دارای استعداد و یا توسعه آن می تواند یک راه طولانی به سوی ارتقای کیفیت و منحصر به فرد از طرح های خود را بروید.

اطلاعات بیشتر

15. کلاه قطره: 100 کارت پستال

کتاب سرگرم کننده افت capsThis است که توسط نویسنده و هنرمند به عنوان در حال بالا. جسیکا Hische. علاوه بر به نمایش برخی از نمونه های ستاره ای از حروف دست کشیده آن را نیز به عنوان یکی از صد کارت پستال تحت اللفظی است که شما در واقع می توانید استفاده کنید دو برابر. زوج با کتاب دیگر او می تواند به عنوان سرچشمه الهام و همچنین mailers کمی سرگرم کننده به ارسال به مشتریان و یا همکاران عمل کند.


منبع :

 طراحی سایت وب کندو

  • میترا سلامت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی